The Borgias

 2013.10.02. 23:45

1501804_orig.jpg

Nem igazán szeretek Tv-t nézni, ugyanis felettébb tud idegesíteni a rengeteg reklám és az is hogy a nem degenerált majmoknak való, nézhető, esetleg már jónak mondható, és annál ritkábban nagyon jó filmek/ sorozatok nem túl gyakoriak. Mivel emberből vagyok, néha Én is megnézek egy-egy 1 csillagig SEM minősíthető filmet, ne adj isten sorozatot. Utána általában sokkban vagyok, hogy „URAM-ATYÁM MÁR MEGINT MIT NÉZTEM”, tehát ezekről a szégyenfoltokról inkább nem is beszélnék.

   Sorozatok terén általában a vígjátékokat kedvelem, mint a Két pasi meg egy kicsi, Így jártam anyátokkal, Agymenők és még sorolhatnám. Azonban egy jó pár hónapja a televízió céltalan kapcsolgatása közben egy elég minőségi reklámra figyeltem fel az egyik közszolgálati adón. A reklám a Borgiák című sorozatot reklámozta. Régebben a Borgia családról már olvastam a neten és elég izgalmasnak találtam az életüket. Először kicsit félve kerestem rá az interneten, mert hát történelmi sorozatot még nem túl sokat néztem és belegondoltam, hogy egy ilyen sok szálon futó, érdekes történetet is meglehet csinálni elég rosszul. Azért csak elkezdtem nézni az első részt, és már az elején megtetszett. A díszlet, a ruhák, a történelmi háttér 10/10. Az egyik főszereplőt, a pápát Jeremy Irons játssza. Mint a legtöbb filmes alakítása, ez is zseniális. A Történet több szálon fut, és a sorozat rendkívül jól bemutatja mind a Borgia család, mind Róma életét. Ezen felül a korabeli pápa-bíborosok viszályt illetve a hatalomszerzés, térhódítás iránti vágyat, és miatti összecsapásokat.   

     Akit kicsit is érdekel a történelem, a kereszténység, Itália, és szereti, a sorozatokban a hitelességet annak csak ajánlani tudom. Tényleg minőségi. Ugyan telivan ármánykodással, szenvedéllyel, utálattal és szerelemmel, de egy cseppet sem olyan, mint a hétköznap délutáni ’’óóóóóó Lorenzó, miért csaltál meg Anasztáziával?” Brazil szappanoperák. 

Címkék: vélemény tv film series borgiák borgias

A bejegyzés trackback címe:

https://magdorkaworld.blog.hu/api/trackback/id/tr765548456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása